بلڈ پریشر اور نزلہ زکام کے مریض دارچینی آزما کردیکھیں

5 تعبيرية جمعہ 8 نومبر‬‮ 9102 - (دوپہر 2 بجکر 84 منٹ)

شیئر کریں:

بلڈ پریشر اور نزلہ زکام کے مریض دارچینی آزما کردیکھیں دارچینی دنیا زیادہ تر دنیا کے صرف پانچ ممالک میں پائی جاتی ہے جس میں ایک ملک پاکستان ہے اور یہ بھی بتاتے چلیں دارچینی درخت کی چھال ہے اور یہ گرم و خشک ہوتی ہے لیکن جب پکوان میں اس کا استعمال کیا جائے تو وہ کھانے کو نہ صرف ذائقہ دار بناتی ہے بلکہ کھانے سے خوشبو بھی بہت اچھی اٹھتی ہے۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ دار چینی صحت کےلیے بہت مفید شہ ہے اور بہت سی بیماری سے آپ کو محفوظ رکھتی ہے۔

دارچینی جسم میں کینسر کے تیزی سے پھیلنے والے خلیات کو روکتی ہے اور دماغی امراض الزائمر اور یاد داشت کھونے جیسے مسائل سے بھی بچاتی ہے سے متعلق تو ہم آپ کو آگاہ کرچکے۔

آئیے آپ کو دار چینی کے کچھ مزید فوائد بتاتے ہیں۔

تیسرا فائدہ : نزلہ زکام اور سردی

اکثر آپ نے گھر میں بزرگوں کی زبانی سنا ہوگا کہ دارچینی کا پانی پلا دو ٹھیک ہوجائے گا۔

یہ بھی پڑھیں : الزائمر اور کمزور یاد داشت کے افراد دار چینی کا استعمال ضرور کریںیہ بھی پڑھیں : الزائمر اور کمزور یاد داشت کے افراد دار چینی کا استعمال ضرور کریں

جی ہاں دار چینی ایسی شہ ہے جو نزلہ زکام کو نہ صرف کنٹرول کرتی ہے بلکہ آپ کو سردی سے بھی محفوظ رکھتی ہے اور تو اور خدا نے اس میں ایسی صلاحیتیں رکھیں ہیں کہ یہ تیز بخار کو بھی ختم کرتی ہے۔

چوتھا فائدہ : بلڈ پریشر

بلڈ پریشر بڑھنا یا کم ہونا اب عام سی بیماری بن گئی ہے جسے دیکھیں بلڈ بریشر کا مریض نظر آتا ہے لیکن اگر آپ دار چینی کا استعمال کریں تو یہ بیماری بہت آسانی سے ٹھیک ہوسکتی ہے۔

ایک تحقیق کے مطابق روزانہ آدھا چمچ دار چینی کا استعمال بلڈ پریشر پر قابو پاسکتا ہے۔