لاہور اور تربت میں مختلف حادثات، 3 افراد جاں بحق، کئی زخمی

3 تعبيرية جمعرات 12 ستمبر‬‮ 9102 - (رات 1 بجکر 9 منٹ)

شیئر کریں:

لاہور اور تربت میں مختلف حادثات، 3 افراد جاں بحق، کئی زخمی لاہور: پنجاب کے دارالحکومت لاہور اور بلوچستان کے شہر تربت میں مختلف حادثے کے باعث تین افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں مصطفی آباد کے علاقے میاں میر کالونی کے قریب ایک شخص ٹرین تلے آکر جاں بحق ہوگیا، 65 سالہ شخص ریلوے لان عبور کر رہا تھا کہ ٹرین کی زد میں آکر ہلاک ہوا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ متوفی کی شناخت نہیں ہو سکی، لاش کو ایدھی ایمبولینس کے ذریعے مردہ خانے منتقل کر دیا گیا ہے۔

دوسری جانب بلوچستان کے شہر تربت سے مشرق کی جانب 90کلومیٹر دور ہوشاب کراس پر 2گاڑیوں میں تصادم کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق اور 4زخمی ہوگئے۔

لیویز ذرائع کے مطابق بدھ کے روز تربت سے پنجگور جانے والی وین ہوشاپ کراس کے قریب ایرانی ڈیزل بردار گاڑی زمباد سے ٹکرانے کے نتیجے میں زمباد ڈرائیور رحمت اللہ موقع پر جاں بحق ہوگیا۔

حادثے میں وین ڈرائیور امیر فداسوردو پنجگور اور اسداللہ زخمی ہوگئے جبکہ زمبادگاڑی پر سوار 2 افراد بھی زخمی ہوئے جنہیں فوری طور پر تربت اسپتال منتقل کردیا گیا جہاں مزید کارروائیاں جاری ہیں۔

علاوہ ازیں قلات میں بھی ٹریفک حادثہ پیش آیا جس کے نتیجے میں ایک شخص جان کی بازی ہار گیا۔ پولیس کے مطابق قومی شاہراہ پر مزدہ ٹرک اور موٹر سائیکل کی ٹکر سے لطیف نامی شخص جاں بحق ہوا۔

پو لیس نے فوری کارروائی کرکے ٹرک ڈرائیور کو گر فتار کرکے لاش کو اسپتال منتقل کر دیا جہاں ضروری کارروائی کے بعد لاش ورثاء کے حوا لے کر دی گئی۔