حادثاتی چیئرمین کشمیر پرگفتگو کی بجائےسندھ کےمسائل پرتوجہ دیں: افتخار درانی

3 تعبيرية منگل 13 اگست‬‮ 9102 - (شام 6 بجکر 85 منٹ)

شیئر کریں:

حادثاتی چیئرمین کشمیر پرگفتگو کی بجائےسندھ کےمسائل پرتوجہ دیں: افتخار درانی اسلام آباد: وزیر اعظم کے معاون خصوصی افتخار درانی نے کہا ہے کہ حادثاتی چیئرمین کی پھوپھو کرپشن میں ملوث ہیں.

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی افتخاردرانی نے پی پی پی کے چیئرمین بلاول بھٹو کی حالیہ تقریر پر ردعمل دیتے ہوئے مائیکرو بلاکنگ کے ویب سائٹ ٹویٹر پر اظہار خیال کیا.

ان کا کہنا تھا کہ کرپشن میں ملوث ہونےکی وجہ سے فریال تالپورجیل میں ہیں، قوم کا کشمیر اورکشمیری عوام کے ساتھ جذباتی لگاؤ ہے، اسے سیاست کی نذر مت کریں.

افتخاردرانی نے کہا ہے کہ وزیر اعظم ہر فورم پرکشمیریوں کےحق خودارادیت کے لئے آواز اٹھائیں گے، سینیٹ الیکشن میں عشایئے، ظہرانے کرنے والےکراچی کی صورتحال کاجائزہ لیں.

ہمیں وہ سب کچھ کرنا ہوگا، جس سے کشمیریوں کوسپورٹ ملے، بلاول بھٹومزید پڑھیں: ہمیں وہ سب کچھ کرنا ہوگا، جس سے کشمیریوں کوسپورٹ ملے، بلاول بھٹو

کراچی بارش کی وجہ سے مسائل کا شکار ہے، سندھ کو بےدردی سے لوٹاگیا ہے، حادثاتی چیئرمین کشمیر پرگفتگوکی بجائےسندھ کےمسائل پرتوجہ دیں.

خیال رہے کہ آج پی پی پی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے حکومت کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا تھا، جس کے جواب میں فردوس عاشق اعوان نے مطالبہ کیا تھا کہ بلاول بھٹو کمشیر کو سیاست کی نذر کرنے کے بجائے سندھ پر توجہ دیں.