ڈبلیو ایچ او چین کی طرف داری کر رہا ہے: امریکی صدر کا شکوہ

1 تعبيرية جمعرات 26 مارچ‬‮ 0202 - (دوپہر 4 بجکر 84 منٹ)

شیئر کریں:

ڈبلیو ایچ او چین کی طرف داری کر رہا ہے: امریکی صدر کا شکوہ واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے شکوہ کیا ہے کہ ڈبلیوایچ او کا ہمارے ساتھ رویہ منصفانہ نہیں رہا، صحت کا عالمی ادارہ چین کی طرف داری کرتا رہتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کرونا ٹاسک فورس کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایک بار پھر ’سب ٹھیک کر دینے‘ کا دعویٰ کرتے ہوئے کہا کہ اب میں صدر بن چکا ہوں تمام چیزیں ٹھیک کر دوں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ بہت سے میڈیا والے میرے بارے میں جھوٹی خبریں چلاتے ہیں، سرحدوں پر سخت اقدامات کر رہے ہیں، نہیں چاہتا کہ لوگ امریکا میں غیر قانونی طور پر داخل ہوں۔

دریں اثنا، امریکی صدر ٹرمپ نے نیویارک کو آفت زدہ شہر قرار دے دیا، انھوں نے اعلان کرتے ہوئے کیا میں نیو یارک کی مدد کرنے کے لیے تمام اختیارات کا استعمال کر رہا ہوں، کانگریس میں 2 کھرب ڈالرز کا امدادی پیکج منظور کرنے پر اتفاق ہو گیا ہے۔

ٹرمپ کا کہنا تھا کہ نوکریاں ختم ہونے والوں کو 100 فی صد تنخواہیں دیں گے، کرونا ویکسین کی تیاری کے لیے اربوں ڈالرز کے فنڈز منظور کیے ہیں، امریکا دنیا کا بہترین طبی ساز و سامان بناتا ہے، یورپی یونین سمیت دیگر ممالک بھی امریکا سے فائدہ اٹھاتے رہے ہیں، ہم نے کرونا وائرس کے سب سے زیادہ ٹیسٹ کیے، لازمی نہیں کہ پوری قوم کا کرونا ٹیسٹ کرایا جائے۔

انھوں نے کہا جاپان نے اولمپکس ملتوی کر کے اچھا فیصلہ کیا، جب بھی اولمپکس ہوں گے جاپان ضرور جاؤں گا، آج جی 20 کی بھی اہم کانفرنس کال ہونے جا رہی ہے۔ خیال رہے کہ امریکا میں کرونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 64 ہزار سے تجاوز کر گئی ہے، جب کہ ہلاکتوں کی تعداد 910 ہو گئی۔