21ارب کی ریکوری: نیب نے جعلی اکاؤنٹس اسکینڈل میں سب سے بڑی کامیابی حاصل کرلی

13 تعبيرية منگل 23 فروری‬‮ 1202 - (صبح 7 بجکر 85 منٹ)

شیئر کریں:

21ارب کی ریکوری: نیب نے جعلی اکاؤنٹس اسکینڈل میں سب سے بڑی کامیابی حاصل کرلی راولپنڈی : قومی احتساب بیورو ( نیب) راولپنڈی نے جعلی اکاؤنٹس اسکینڈل میں سب سے بڑی کامیابی حاصل کرلی، 21ارب کی پلی بارگین کی درخواست احتساب عدالت نے منظور کرلی۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو ( نیب) راولپنڈی کو جعلی اکاؤنٹس اسکینڈل میں سرکاری زمینوں کے غبن کا ڈراپ سین ہوگیا اور نیب راولپنڈی کی 21 ارب روپے مالیت کی پلی بارگین منظور کرلی گئی۔

بلڈراحسان الہٰی نے اعتراف جرم کرلیا ، جس کے بعد اسٹیل مل اورسندھ حکومت کی زمینیں وگزار کرالی گئی، احسان الہٰی نے ڈی جی ایس بی سی اے منظور قادرکو35 ملین کی رشوت دی تھی۔

نیب نے بتایا کہ احسان الہٰی نے سرکاری زمین پر سوسائٹی کا منصوبہ بنایا ، جس کی منظور قادر نے منظوری دی ، ہاوسنگ سوسائٹی کے356 متاثرین میں بھی 300 ملین واپس تقسیم کر دیے گئے ہیں۔

احسان الہٰی کےفرنٹ مین آفتاب پٹھان کے ذریعے 262 ایکڑ کی الاٹمنٹ ہوئی ، 29ایکڑ نجی زمین کےبدلے ملزمان نے562 ایکڑسرکاری زمین ملیربن قاسم میں الاٹ کرائی ، قانون کےمطابق سرکاری زمین کاپرائیویٹ زمین کیساتھ تبادلہ ہو ہی نہیں سکتا۔

کُل 562 ایکڑ سرکاری زمین کا غبن ہوا، 362 ایکڑ پاکستان اسٹیل کی تھی، پلی بارگین کی درخواست کی چیئرمین نیب جاوید اقبال نے منظوری دی ، ڈی جی نیب راولپنڈی نےپلی بارگین کی توثیق کے لیےعدالت سے رجوع کرلیا ہے۔

ڈی جی نیب عرفان منگی کا کہنا ہے کہ تمام زمینیں اور رقوم برآمد ہو چکیں، پلی بارگین منظور کی جائے۔

ڈپٹی پراسیکیوٹرجنرل سردار مظفر نے اپنے بیان میں کہا کہ آج نیب راولپنڈی کو بڑی کامیابی ملی ہے ، نیب راولپنڈی نے 21ارب کی ریکوری کی اور 21ارب کی پلی بارگین کی درخواست احتساب عدالت نے منظور کرلی۔